Monday, November 2, 2009

عکسهای ایرانی و ممنوعه

عکسهای ایرانی و ممنوعه
عکسهای ایرانی و ممنوعه را برای اولین بار است که در این وبگاه مشاهده مینمائید، این عکسهای ممنوعه سری کاملی دارد که بزودی در این پایگاه عکس ایرانی گذاشته خواهد شد و میتوانید تمامی تصاویر ممنوعه را در چندین سایز متفاوت مشاهده نموده و به مرور زمان عکسهای ایرانی و ممنوعه بیشتری را ببینید، ترتیب اضافه شدن عکس و تصویر های ممنوعه بگونه ایست که هر موقع به این پایگاه عکس سر بزنید با تصاویر ایرانی بسیاری مواجه خواهید شد، ثبت وبلاگ عکس از همه چیز ، درختان است ، در شمال pix2pix اداره ریاست ، مقام ریاست Iran XM، در جنوب علاقه مند است پرینتر درخت عکس ایرانی تصویر زمینه گل ، زیارت گاه ها و معابد مناظر طبیعی وقایع pix2pix جشنواره ، تصویر زمینه 768 * 1024 در اندازه حدود 8500 نسخه است. ساختمان اصلی ، خواننده IRANXM نیز پشتیبانی لینک کنید. اما پایه عشق وبلاگ ایرونی درباره درختان است . مواد وقتی که به عنوان یک عکس استفاده می شود ، که ممنوع شده است ما این دیدگاه در سال گذشته پس از اعمال راه خود را از طریق بازار 3 داستان در پایان در جنوب خیابان iranxm یافت نشد. این سال ، ما برگردانده ، و متوجه تیره و بازار خالی ، هنوز هم فیزیکی باز شود. حالا من عاشق اعتراف هستند ، بسیاری از مردم پیاده روی در اطراف مرکز شهر لاس وگاس که به من ترجیح می دهند که نه در کوچه تاریک و یا مرکز خرید است که ماده تاریک برای اجرا ، به ویژه در حالی که حامل دو و سه پایه دوربین های گران قیمت (یک وجود دارد برای عکسبرداری زمان - Iran XM.ما تشکیل کردم و عکس نشان دادن نور در حالی که در حال مشاهده بیش از شانه ما تمام وقت. پس از نشان دادن پیچیده کردن ، من به سرعت چند لا تا سه پایه و ما برای خروج با احساس تسکین ، هنگامی که ناگهان pix2pix جوان iran آمد در اطراف گوشه سمت راست راه رفتن به سمت ما photos ، گفتن چیزی در مورد دوربین های دیجیتال. این XM ظاهری دچار مشکل شد و هیچ کس دیگر در اطراف وجود دارد. من عاشق قلب من اعتراف شروع به نژاد به عنوان بیتی قرار داده دست من در کت من و اسپری آماده داشته باشد. من لبخندی زد و سلام Iran XM ، اقدام به آرام که ممکن است ، و آنها همان بود. جنین و من را به تضعیف آسانسور و تماشا درها نزدیک به آرامی ، تنفس آه عظیمی از کمک به آن به عنوان آغاز شد به ما کمتر به ایمنی نسبی از خیابان شلوغ

No comments:

Post a Comment